پژوهشی
1403/1/21 سه‌شنبه
...
چهارمین فراخوان برنامه پژوهشـی شمس تبریزی

.

چهارمین برنامه پژوهشـی شمس تبریزی به منظور ارتقاء همکاری های فناورانه و نوآورانه بین المللی با همکاری سازمان پژوهش های علمی و فنـاوری کشـور ترکیه(توبیتـاک)، برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، مرکز مطالعـات و همکاری های علمی بین المللی وزارت عتف به منظور ارتقاء همکاری های فناورانه و نوآورانه بین المللی با همکاری سازمان پژوهش های علمی و فنـاوری کشـور ترکیه(توبیتـاک)، چهارمین فراخوان برنامه پژوهشـی شمس تبریزی را برگزار می کند.
در ایـن فراخـوان، پروژه های پژوهشی که بر تولیـد دانش فنی جدیـد یا حل مشـکلات فناورانه تمرکز دارند، در حوزه های فنی- مهندسـی، انرژی، علوم انسانی و اجتماعی، مهندسـی کشاورزی و بیوتکنولوژی مورد حمایت قرار خواهنـد گرفت.  
این برنامه پژوهشی با مشارکت و بسترسازی دانشگاه تبریز، با مشارکت مرکز مطالعات و همکاری‌های بین المللی وزارت عتف و موسسه تحقیقات علوم پزشکی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی (نیماد) برگزار می شود.
در همین راستا از پژوهشـگران و اعضای هیات علمی دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارکهای علم و فناوری وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت مشارکت در این برنامه دعوت شده است.
لازم به ذکر است؛ علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامـانه مرکز مطالعـات و همکاری های علمی بین المللی به نشانی ms.cissc.ir مراجعه نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر