پژوهشی
1402/10/19 سه‌شنبه
اطلاعیه متن کامل در مورد تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402

.

بازه انتخاب واحد و ثبت نام:
از تاریخ 17/10/1402 الی 27/10/1402 می‌باشد.
لذا لازم است کلیه دانشجویان در این بازه زمانی نسبت به انتخاب واحد خود اقدام نمایند.
 
چگونگی تشکیل کلاس‌ها

 تشکیل کلیه کلاس‌های نظری در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد حسب تشخیص شورای آموزشی استان مبتنی بر تعداد دانشجویان ثبت نامی، امکانات الکترونیکی و زیر ساخت‌های مربوطه و امکانات تشکیل کلاس‌های حضوری، به صورت حضوری یا الکترونیکی و یا ترکیبی خواهد بود.
تبصره1: در صورتی که تشخیص شورای آموزشی استان بر برگزاری کلاس ها به صورت الکترونیکی باشد، به گونه ای برنامه‌ریزی شود که حتی الامکان این کلاسها به صورت الکترونیکی تجمیعی در سطح استان تشکیل شود.

امتحانات پایان ترم
امتحانات پایان ترم همه مقاطع تحصیلی به صورت حضوری خواهد بود.
تبصره: در صورت تشخیص مرکز سنجش و آزمون، امتحانات برخی از دروس به صورت الکترونیکی و یا در اختیار استاد برگزار خواهد شد که آمار این دروس متعاقبا پیش از شروع آزمونهای ترم اعلام می‌گردد.
 
زمان حذف و اضافه از  16 /11/1402 تا 28/11/1402 است و امکان ثبت نام در زمان حذف و اضافه میسر نمی‌باشد و دانشجویان صرفاً در زمان حذف و اضافه امکان کاهش یا افزایش دروس در این بازه زمانی را دارا می‌باشند.
 
براساس تقویم آموزشی ابلاغ شده زمان شروع کلاس‌های نیمسال دوم   8/11/1402 می‌باشد لذا ضروری است استان‌ها و مراکز/ واحدها به گونه‌ای برنامه‌ریزی نمایند تا در موعد تعیین شده اولین جلسه کلاس‌ها برگزار شود

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر